De startknop van de iPhone 7 werkt niet na vervanging van het scherm

iPhone 7

Uitgebracht op 16 september 2016. Model 1660, 1778 Verkrijgbaar als GSM of CDMA / 32, 128 of 256 GB / roségoud, goud, zilver, zwart en gitzwart.



Rep: 455





Geplaatst: 19/09/2016



iphone 7 home-knop werkt niet na vervanging van het scherm, help

Opmerkingen:

Heb je het scherm vervangen van een telefoon die pas drie dagen geleden is uitgebracht?



19/09/2016 door Mayer

ja, ik heb het echt gemaakt

19/09/2016 door Albert

Ik heb hetzelfde probleem, we hebben twee telefoons getest en hetzelfde probleem deed zich voor na het veranderen van het originele scherm !!!!!!

20-09-2016 door jihad

is de titel echt goed, 'iPhone 7'

23/09/2016 door Abdul Galib |

Hoe heb je het eigenlijk al gebroken?

23/09/2016 door Gigabit87898

39 antwoorden

Gekozen oplossing

Rep: 40.5k

Veel vragen hier en weinig antwoorden. Dit is mijn mening nadat ik de reparatiegemeenschap heb doorzocht en zelf wat schermvervangingen heb gedaan in onze winkel:

FEIT 1: de homeknop heeft een ingebouwde chip aan de achterkant van de knop. Om eenvoudige woorden te gebruiken, slaat deze chip de sleutel op waarmee het bord deze kan herkennen. Dus als u een andere homeknop gebruikt, origineel of aftermarket, herkent het bord de homeknop niet.

Als gevolg hiervan kan de niet-native home-knop de vingerafdruk niet scannen en reageert deze niet op invoer. De telefoon doet alsof de startknop volledig ontbreekt. Er verschijnt ook een bericht 'Touch ID kan niet worden geactiveerd'. De enige manier om in dit geval de startknop te gebruiken, is door de ondersteunende aanraking oftewel virtuele startknop op het scherm te gebruiken. En de enige manier om de telefoon te wekken, is door de aan / uit-knop te gebruiken of door omhoog te bewegen om te wekken.

FEIT 2: Apple - en alleen in een Apple Store die eigendom is van Apple, maar die bij sommige AASP's begint te verschijnen terwijl ik dit schrijf - kan het scherm en de startknop vervangen en de nieuwe startknop opnieuw programmeren en koppelen met het bord / de telefoon. Als een externe reparatiewerkplaats of doe-het-zelver de homeknop tijdens de reparatie beschadigt, of de eigenaar deze op de een of andere manier kapot maakt, of het faalt, is de enige manier om een ​​homeknopfunctie op deze datum te herstellen, deze naar een Apple Store of een van die AASP's die de koppelingsmachine beginnen te ontvangen.

FEIT 3: Apple heeft niets gedaan om te voorkomen dat schermen worden vervangen door OEM- of aftermarket-onderdelen. Als u het scherm vervangt en de homeknop overzet zonder deze te beschadigen, werkt alles normaal. Maar verwacht dat goedkope onderdelen slecht presteren. Investeer dus in onderdelen van goede kwaliteit van gerenommeerde leveranciers. Vervangende schermen moeten zo dicht mogelijk bij Apple-schermen staan ​​wat betreft: kleurgetrouwheid, achtergrondverlichting, aanraking, force-touch, duurzaamheid, framelifting, frameafwerking.

FEIT 4: veel vervangende schermen hebben een defecte homeknop-verbindingskabel. Wanneer de homeknop werkt met het originele scherm maar niet met het vervangende scherm, is het een slecht scherm en moet je hierop garantie geven of het vervangen. En ja, een hele batch kan defect zijn.

Soms beschadig je tijdens het demonteren van de iPhone echter de verlengkabel van de homeknop op het kapotte scherm, waarna je probeert een slecht vervangend onderdeel te plaatsen. Nu werkt de startknop niet op het oude noch op het nieuwe scherm en u neemt aan dat de startknop zelf is mislukt. Nou nee, soms niet.

FEIT 5: u kunt de homeknop beschadigen en alle functies volledig verliezen, vooral als u de kabel van de homeknop scheurt. Sommige zeer geduldige mensen solderen de stukken opnieuw aan elkaar. Ik zou liever een origineel kapot scherm samen met de beschadigde homeknop plaatsen en deze naar een Apple Store sturen voor volledige vervanging en koppeling van het scherm (zie FEIT 2). De prijs van het nieuwe scherm van Apple is naar mijn mening vergelijkbaar met de kosten van het weer aan elkaar naaien van de kapotte homeknop.

FEIT 6: in sommige gevallen is een chip (anders dan die in FEIT 1) aanwezig op de homeknop beschadigd (vooral tijdens het overzetten van de homeknop van gebroken naar nieuw scherm). Bij beschadiging en defect, zal deze chip voorkomen dat de homeknopfunctie werkt, zoals het afsluiten van een app en teruggaan naar het startscherm. Maar de vingerafdrukscanner zou nog steeds werken en je kunt het scherm met je vinger / vingerafdruk wekken / ontgrendelen en bereikbaarheid gebruiken. Deze chip is toegankelijk (in tegenstelling tot de vingerafdrukscannerchip in FACT 1 die praktisch onbereikbaar is), kan worden vervangen en het probleem kan worden verholpen. Soms kan een gedeeltelijke scheur in de kabel van de home-knop dezelfde storing veroorzaken. Het kan ook worden gerepareerd door sommige mensen met de juiste tools, vaardigheid en geduldige mentaliteit.

EDIT: Nieuw feit (7)

FEIT 7: sommige reparatietechnici merkten op dat een beschadigde nokconstructie aan de voorkant de werking van de Home Button / Touch ID kan verstoren. Om deze mogelijkheid uit te sluiten, test u de Home Button + Touch ID-functies nadat u de flexkabel van de camera aan de voorkant hebt losgekoppeld. MAAR, te beginnen met iOS 11, moet de camera aan de voorkant mogelijk aanwezig / verbonden zijn om de iPhone op te starten. Dus probeer misschien een andere / bekende goede.

BEWERK: iOS 11.0.0-11.0.3

FEIT 8: na de release van iOS 11, en tot iOS 11.0.3, hebben we gemerkt dat sommige iPhone 7-apparaten niet volledig kunnen opstarten of kunnen opstarten als de homeknop ontbreekt of beschadigd is (evenals de camera aan de voorkant). [Nog niet geverifieerd: een collega-techneut merkte op dat sommige i7 zouden opstarten zonder dat de homeknop is bevestigd. Zijn theorie is dat de bordversie met een bepaalde Intel-chip zou opstarten zonder de home-knop, terwijl de bordversie met een Qualcomm-chip de startknop vereist om op te starten].

Ik hoop dat dit enige hulp zal zijn en voel je vrij om me een bericht te sturen voor aanvullende informatie of verduidelijkingen. Ik zal het graag delen.

Opmerkingen:

@wonden , Bedankt voor de FEITEN, mooi schrijven.

15/06/2017 door L Pfaff

Zeg je dat als je de homeknop zelf ript, je de chip kunt desolderen en naar een nieuwe homeknop kunt verplaatsen en je zowel de touch-id als de homeknop-functionaliteit terug zou krijgen?

04/07/2017 door Ramsey F

Nee RamseyF, dat zeg ik niet. Lees de laatste alinea nog eens.

04/07/2017 door Wonden

Ik heb iPhone 7 / 7P gedaan zodra het vervangende scherm beschikbaar was. Ik heb met succes meer dan 100 iPhone 7 / 7P gerepareerd, maar ik staarde gewoon naar deze situatie terwijl de startknop niet werkte, het gebeurde met 4 van mijn recente reparaties. In eerste instantie dacht ik dat het een reeks defecte schermen was, ik bestelde OEM-vervangingsschermen voor de iPhone 7 / 7P van de hoogste kwaliteit en hetzelfde probleem deed zich voor met de startknop van de iPhone 7. Dus mijn conclusie is dat de laatste 2 IOS updates met de software hebben geknoeid, met een combinatie van het vervangende scherm. Zelfs na het vervangen van het originele kapotte scherm weer aan met de originele homeknop, werkt het nog steeds niet. Ik vind het moeilijk te geloven dat ik na 100 geslaagde reparaties de homeknop verkeerd uitneem. Zoals of nu ben ik gestopt met het accepteren van reparaties voor Iphone 7 / 7P totdat een gevalideerde oplossing is gevonden.

11/07/2017 door M&D GLOBAL DRAADLOOS

Bro @ m & d zou je in een ander moeten accepteren, zodat we allemaal deze remedie kunnen vinden. Zonder de telefoon bij de hand kunt u het exacte probleem niet vinden. Sommige telefoons moeten een labrats zijn voor het experiment. Nogmaals, het probleem was zeker niet bij de opnieuw verzonden update bcos, degene die deze thread heeft gemaakt, ondervond het probleem minder dan een week na de release van de telefoon. Waarop de os 10 was. Toch beleeft hij die mythe. Dus ik zou kunnen zeggen dat je iets goed deed tijdens je 100-succes. Maar het was niet het OS-probleem.

12/07/2017 door Abdul Galib |

Rep: 3.1k

Hallo! Jasen hier, van het iFixit-team. We speelden met enkele van onze iPhone 7-eenheden en wisselden een paar schermen rond. We waren in staat om met succes een scherm van de ene iPhone 7 naar de andere iPhone 7 te wisselen - en de Touch ID / home-knop werkte na de vervanging voor ons.

Geïnteresseerd om enkele van de resultaten te zien die u allemaal krijgt nadat u ook van scherm wisselt. Blijf hier posten met uw resultaten! We blijven ook aan onze kant testen.

Opmerkingen:

Hey Jasen, bedankt voor je geweldige nieuws!

Heb je geprobeerd om compleet te wisselen met de homeknop aan of heb je ook de homeknop overgezet van het ene scherm naar het andere?

24/09/2016 door Aldrin

Hallo Aldrin, we hebben de homeknop van scherm naar scherm overgezet, maar behouden bij de originele iPhone 7.

24/09/2016 door Ash Friedle

AH geweldig! Ik wilde er zeker van zijn dat de knop niet kapot gaat als je hem probeert te verwijderen :-) bedankt voor de info Jasen.

Fijn weekend!

24/09/2016 door Aldrin

Ik heb een intact iphone 7-scherm vervangen door een kapotte lcd-iphone 7 (alleen lcd zonder homeknoppen)

Het eerste resultaat was een totaal niet reagerende startknop.

Als tweede poging heb ik het lcd-scherm verwisseld met homeknoppen, het resultaat was hetzelfde.

3e poging: ik heb IOS bijgewerkt, geen verandering

4e poging: ik heb het kapotte scherm teruggeplaatst met de startknop, het werkt.

Enig idee of gids over het veranderen van het iPhone 7-scherm?

Ik heb een reparatiewerkplaats maar nog geen ervaring met iphone 7

Dank je

20/12/2016 door mehmet fatih daban

Hetzelfde gebeurt met mij, Apple kan fysiek niets doen en het lijkt erop dat ik 5-10 dagen moet wachten om het te repareren

29/12/2016 door Hector Batista

Samsung tv verticale lijnen en ghosting

Rep: 277

Update (02/09/2017)

Oké, ik denk dat ik eindelijk het probleem heb gevonden, dus eerst wil ik iets uitleggen.

Een man schreef hier dat hij zojuist een iPhone 7 heeft geopend en niets heeft losgekoppeld en dat de homeknop niet meer werkt. Ik heb de 4 iphone 7 al geopend en na het openen van de telefoon met een heteluchtpistool werkt de homeknop nog steeds prima voordat ik iets loskoppel, zodat de hitte de homeknop niet beschadigt.

Andere mensen schrijven dat het misschien komt omdat het vervangende scherm niet origineel is, dat is niet de oorzaak waarom de homeknop niet meer werkt, ook niet omdat ik gewoon het glas van het LCD-scherm vervang voor twee iPhones 7 en de homeknop stopt met werken en dat is met de originele LCD en kabels.

Dus het probleem dat ik tot nu toe ontdekte, was toen ja probeerde de grote metalen plaat van het scherm te verwijderen waar de grote kabel van de homeknop met lijm onder gaat. We passen warmte op die plaat toe om die plaat van de kabel te kunnen scheiden en het lijkt erop dat de kabel echt heel zacht is, dus zelfs als je hem niet breekt, krijgt hij schade, dus vervangen we de achtergrondverlichting door die kabel en de homeknop start werkt weer prima.

Conclusie: we ontdekten dat het probleem wordt opgelost door het originele LCD-scherm te gebruiken maar de achtergrondverlichting te vervangen door de lange kabel (we hebben het probleem tot nu toe twee keer opgelost)

Opmerkingen:

Ik had een geval waarin het jouw idee uitsluit.

i7 gebarsten scherm wordt verwisseld door een andere i7 die de originele HB behoudt.

Ik heb een heatgun toegepast voor beide schermen om HB te vervangen.

Scherm vervangen i7 HB reageerde helemaal niet. De ik heb de schermen weer terug vervangen. HB werkte perfect.

als ik de flexkabels van de homeknop had beschadigd die door de achterkant van het scherm lopen, is mijn vraag 'waarom de eigen homeknop goed werkt met een beschadigde HB-kabel'

Antwoord zou moeten zijn 'er moet nog een mysterie zijn'

Ik durf het i7-scherm voor klanten niet te vervangen, ik heb een reparatiewerkplaats waar 5-10 schermen per dag worden gerepareerd,

14/02/2017 door mehmet fatih daban

Ik heb een iPhone 7-scherm veranderd. Ik heb een volledige swap gedaan met de homeknop van het ene goede scherm van de iPhone 7 naar een andere iPhone 7 met een slecht scherm. De startknop werkte niet. Ik dacht dat het misschien komt omdat je de originele startknop nodig hebt, maar als je deze thread ziet, lijkt het erop dat jullie hetzelfde probleem tegenkwamen. Home-knop klikt of reageert niet smh

17/02/2017 door Jon doe

Ik kan bevestigen dat deze oplossing werkt. Heb vandaag mijn eerste gedaan. U moet de lijm voorzichtig rond de bovenkant en 1/4 'van de bovenkant van elke kant knippen. Gebruik vanaf dat punt een met was gecoate speelkaart, knip ongeveer 1/2 'van de breedte af en scheid de rest van de achterplaat van de lagen van het lcd-scherm. Wees EXTRA voorzichtig dat u de laatste folielaag boven het 3D-touchpad niet beschadigt. Verwijder de delen van het nieuwe scherm en plaats het terug van het oude scherm. De chip in de achterplaat bevat een soort handtekening die werkt in combinatie met de homeknop. Zorg ervoor dat u ALLE vuil van de binnenste lagen van het LCD-scherm hebt verwijderd. Zelfs een duidelijk stuk puin verschijnt op een zwarte plek op het scherm. 91% alcohol en een pluisvrij / krasvrij medium. GEBRUIK GEEN MICROFIBER !!!

Uit nieuwsgierigheid, en met het oog op experimenten en discussie: zou een 6s-scherm op dezelfde manier werken? De knoppen hebben altijd voor mij gewerkt, maar als er een zou moeten zijn om een ​​homeknop te veranderen, zou je er dan een kunnen gebruiken van een kapotte / onbruikbare telefoon als je de 3D-aanraaklaag vervangt zoals hierboven beschreven?

EDIT: ik heb een 6S-scherm gedemonteerd. Ze zijn identiek, behalve dat de achtergrondverlichting zich onderaan bevindt op de 7 en bovenaan op de 6S. Ik zal dit in de toekomst bewerken als de gelegenheid zich voordoet. Ik zou graag iemand helpen om het te proberen, als ze de reserve kapotte telefoons bij de hand hebben.

18/02/2017 door Jamie

Na het lezen van al deze berichten, zijn hier een paar interessante om uit te proberen. Laag en zie, de tweede oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

27-06-2017 door sam

Probeer de flexibele kabel van de camera / luidspreker / naderingssensor aan de bovenkant te vervangen door een nieuwe, en alles zou weer goed moeten werken. Dat lijkt defect als de telefoon reageert wanneer deze is aangesloten. Je kunt dat vervangen door een nieuwe en alles moet repareren.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

09/03/2018 door billa.4you

Jack Nicolsen kunnen we soms gescheurde homeknoppen repareren. Hangt echt af van de omvang van de schade en de locatie van de scheur.

12/04/2018 door Wonden

Vertegenwoordiger: 169

Als mijn homeknop weigert mee te werken, geef ik hem een ​​nieuw leven

Hoe de aanraak-IC op de homeknop te vervangen

Vertegenwoordiger: 263

Hallo jongens,

Misschien moet ik dit ook in de iPHone 6S-thread plaatsen. Na het updaten naar iOS 10, merk ik dat niet-OEM-schermen niet werken op iPhone 6S.

Dit kan hier worden gerelateerd als de vervanging die u gebruikt voor de iPHone 7 niet OEM is. Ik denk dat Apple een nieuwe 'beveiligings'-maatregel heeft toegevoegd.

Opmerkingen:

Let op de chip aan de achterkant van de iPHone 6S-schermen. Ze zouden dat kunnen gebruiken om te verifiëren met het moederbord ...

20-09-2016 door Michel Lavache

De touch ic-chip zit ook achter het scherm. Vergeet dat niet.

20-09-2016 door Ben

Ik was zeker displays van derden op 6S aan het veranderen met ios10 beta. Ik ben er bijna zeker van dat ik het onlangs deed, op een 6S met iOS 10. Het was een lange tijd klant en we waren aan het inhalen. Dus ik kan het mis hebben. Ik heb nog niet aan een 7 gewerkt. Wie krijgt er displays of klanten die bereid zijn te betalen voor minder dan $ 250?

29/12/2016 door iMedic

Eigenlijk was er een probleem toen een van de v11.x.x firmwares de telefoon dichtmetselde, maar uiteindelijk heeft Apple het opgelost vanwege overweldigende druk van het publiek. Nou, nu met de iPhone X, zal het niet werken met de goedkopere schermen van $ 200, tenzij je het scherm vervangt door een origineel scherm (het is een deel van $ 400!). Controle freak Apple is weer bezig!

14/08/2018 door billa.4you

Vertegenwoordiger: 581

Ik had hetzelfde probleem. Maar ik heb het opgelost. De 3D Touch en homeknop kabel (één kabel) is erg kwetsbaar. Verwijder de metalen achterplaat aan de achterkant van het scherm en controleer de volledige kabel. De mijne was kapot. Ik vervang de hele achtergrondverlichting + 3D Touch (Het verwijderen van de oude achtergrondverlichting + 3D Touch is erg moeilijk) en de Touch ID werkt zonder problemen.

Als je vragen hebt, stuur me dan gerust een bericht.

Opmerkingen:

Nou, dit is misschien logisch.

09/02/2017 door Julius osilia

Dit is bevestigd dat het werkt

18/02/2017 door Jamie

Dat is juist. Ik heb hierboven gedetailleerde instructies gegeven voor het uitvoeren van de overdracht. 3 voor 3 tot nu toe.

27/02/2017 door Jamie

Deed hetzelfde ... verander gewoon de originele startknop van een origineel gebarsten scherm naar een tweede scherm, gaf me een niet-reagerende aanraak-id / homebutton. probeerde terug te wisselen op originele gebarsten puin en alles werkte. dus, weet niet of het tweede nieuwe scherm is aangekomen met een slechte platte connector, of dat Apple iets heeft geplaatst dat moet matchen (zoals een chip ergens in de achtergrondverlichting) met de homeknop, maar ik heb het nieuwe scherm, het oude metaal, geruild achterplaat, en ALLE WERKEN OK :) bedankt Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31/05/2017 door Oniyaki

Hoewel de bovenstaande methode misschien werkt, lijkt het een behoorlijk moeilijke operatie en is deze mogelijk niet voor iedereen geschikt.

Na het lezen van al deze berichten, zijn hier een paar interessante om uit te proberen. Laag en zie, de tweede oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

27-06-2017 door sam

Probeer de flexibele kabel van de camera / luidspreker / naderingssensor aan de bovenkant te vervangen door een nieuwe, en alles zou weer goed moeten werken. Dat lijkt defect als de telefoon reageert wanneer deze is aangesloten. Je kunt dat vervangen door een nieuwe en alles moet repareren.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

09/03/2018 door billa.4you

Vertegenwoordiger: 137

Dit is een repost, maar we hadden hetzelfde probleem vandaag. we hadden tot nu toe ongeveer 10-12 i7- en 7 plus-telefoons gerepareerd zonder problemen, maar op deze reageerde de startknop niet meer (vingerafdruk werkte prima). Na het wisselen van schermen, het uitproberen van donortelefoons, enz., Niets. Dus hebben we een back-up van de telefoon gemaakt, deze in de DFU-modus gezet en volledig hersteld. Home-knop kwam prima terug.

Update (15-05-2017)

Ik heb eerder gepost dat we dit probleem hadden, een verbroken telefoon opnieuw met DFU hebben verbonden en hersteld en dat alles in orde was. Sindsdien hebben we 50+ iphone 7 en 7 plus-modellen gerepareerd, en helemaal geen problemen, ik denk dat de eerste voor ons een vroeg batchprobleem was, vergelijkbaar met problemen met haptische feedback op de 6s-serie.

Opmerkingen:

Hoe kwam je in de dfu-modus als de homeknop niet werkte Peter?

13/04/2017 door Logan

Er zijn hulpprogramma's die telefoons in de DFU-modus kunnen dwingen. Ik gebruik er de hele tijd een in mijn winkel voor reparaties. Het heet RecBoot. Kortom, u sluit de telefoon aan op een computer en laat RecBoot deze in de DFU-modus forceren. Super makkelijk.

19/04/2017 door Kapitein Satchmo

iPhone 7 gebruikt geen homeknoppen om naar de dfu-modus te gaan, het gebruikt de aan / uit-knop en de knop Volume omlaag

05/09/2017 door austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23/05/2017 door De technische doktoren

Dit is raar! Ik heb de DFU gedaan en mijn homeknop werkt nog steeds niet. In plaats daarvan kreeg ik echter een 'virtuele' startknop.

06/10/2019 door kathwick2

Rep: 60.3k

Heb je de originele homeknop vervangen door het nieuwe LCD-scherm?

Opmerkingen:

de originele homeknop werkt niet op het nieuwe LCD-scherm, alleen op het oude LCD-scherm

20-09-2016 door Albert

Zelfs voor 2 nieuwe LCD's?

20-09-2016 door Tom Chai

Ja voor 2 nieuwe LCD's

20-09-2016 door Albert

Interessant. Nu hebben we meer voorbeelden nodig om te experimenteren, zodat we het probleem kunnen bevestigen en misschien een oplossing kunnen vinden.

20-09-2016 door Tom Chai

Hetzelfde ben ik ook geïnteresseerd, ik heb niemand gevonden die erin is geslaagd het scherm te veranderen terwijl de startknop normaal blijft werken.

22/09/2016 door Ben

Rep: 57.3k

Hier posten zodat ik op deze thread kan blijven

Opmerkingen:

Mijn volgende punt ->.

28-05-2018 door Wonden

Vertegenwoordiger: 73

Het zijn after market schermen, dit zien we elk jaar terug bij de nieuwe iPhones. Er is altijd iets dat fabrikanten nodig hebben om de knikken weg te werken. De 5C had slechte aanraakproblemen, de 6 had problemen met het optillen van het frame, 6s met force touch en nu met de 7 is het weer de aftermarket force touch / backlight.

We zouden antwoorden moeten krijgen van leveranciers. En iFixit-schermen doen hetzelfde, ik heb het geprobeerd. Ik heb maar een paar schermen van verschillende leveranciers laten werken. Het is op dit moment als een naald in een hooiberg.

Rep: 157

Nadat ik gisteren een probleem had gehad met de startknop van een iPhone 7 die niet werkte (maar de touchID op het vervangende scherm WAS het, vreemd genoeg), was ik vandaag nogal voorzichtig met een iPhone 7. Ik heb een heteluchtpistool gebruikt om de achterkant van de telefoon op te warmen (laag vuur tot het punt waarop het metaal net 'warm' wordt) en een klein beetje warmte aan de randen van het scherm, zonder de homeknop te gebruiken. Ik heb een scheermesje gebruikt om onder de randen van het scherm te schuiven, niet meer dan 1/8 inch. Ik heb NIETS losgekoppeld, maar toen ik de telefoon weer aanzette om te testen, werkte noch de homeknop noch de touchID meer . Nogmaals, afgezien van het alleen maar optillen van het scherm van het metalen frame, is dit het ongerepte originele scherm en de homeknop waar ik het over heb. Ik dacht ook dat het mijn verbeelding was, maar ik had kunnen zweren terwijl ik de achterkant verwarmde (en de telefoon was uit), ik voelde de haptische feedbackmotor trillen, alsof de homeknop was aangeraakt.

Update 15 minuten later: zowel touchID als de home-knop werken op het vervangende scherm van de aftermarket, dus ik neem aan dat de kabels van de home-knop van het originele scherm tijdens de reparatie zijn beschadigd. Ik denk dat het de hitte was, hoe licht het ook was - er is GEEN schade aan de kabels van het scheermesje. Ik heb het metalen achterframe nog niet op het after market scherm gemonteerd. OPMERKING: een ding dat ik anders deed dan de mislukte reparatie van gisteren, was deze keer dat ik het kleine rubberen ringetje aan de binnenkant van de homeknop NIET verwijderde, waarvan ik dacht dat het alleen voor waterdichtheid was. Ik denk dat dit misschien van vitaal belang is in de functionaliteit van deze nieuwe homeknop. Ik heb er ook voor gezorgd dat de metalen beugel van de home-knop goed op zijn plaats zat (de plastic bult aan de linkerkant bevond zich volledig in de ronde opening van de beugel) en de drie andere schroeven waren op hun plaats voordat ik de schroef voor de eigenlijke home-knop erin zette Ik heb er ook een gewoonte van gemaakt de homeknop niet op mijn magnetische schroefblok te plaatsen.

Laatste update: after market scherm is volledig geïnstalleerd en touchID en home-knop werken nog steeds naar behoren.

Opmerkingen:

Bedankt .. dit is interessant .. want dit wijst weer op 'warmte' als boosdoener. Zoals je beschrijft, vermeed je dat de HB het warmtepistool alleen naar de zijkanten richtte, maar het kan zijn dat het toch wat warmte oppikte. Ik ben vaak verbaasd hoeveel 'rouge-warmte' wordt opgepikt door onbedoelde items, zoals metalen gereedschappen die naast of zelfs dichtbij liggen. iPads .. waar ik meer warmte gebruik dan welke andere reparatie dan ook. Wanneer ik de schermmontage neem, wrik ik deze aan de onderkant los en werk dan met mijn duimnagel rond, terwijl ik het frame wegneem .. Het is een stuk sneller en 100% veilig voor de behuizing - Geen krassen - Nee warmte!

Oh trouwens. Als je deze 'Ged' leest, geef deze man dan alstublieft geen minpuntje voor het delen van zijn ervaring, hoewel het misschien geen 'oplossing' is, is de weg naar zoiets vaak geplaveid met ervaringen ... bedankt!

07/03/2017 door FIX4U.DK

Dit EXACTE zelfde ding is mij gisteren overkomen. Ik doe geen reparaties voor de kost, maar alleen voor familie en goede vrienden. Ik wist dat de iPhone 7 een driver met drie vleugels nodig had, maar realiseerde me er geen 000. Ik opende de telefoon met ZEER lichte hitte langs de randen en gebruikte een metalen spudger om erin in te breken. Ik was in staat om de afschermingen te verwijderen om de kabels los te maken en realiseerde me toen dat de schroefkoppen veel te klein waren voor de punt die ik had. Ik ging verder met het gewoon weer in elkaar zetten van de telefoon en nu is de startknop nutteloos, net als 3D Touch. Ik was uiterst voorzichtig met deze telefoon. Ik ben altijd om mee te beginnen, maar vooral als het de eerste keer is dat ik er een doe. Concluderen we dat zelfs de lichtste hitte indirect dit probleem veroorzaakt? Dat is gek. Ik heb het nieuwe scherm en als ik de juiste tools krijg, ga ik door en doe ik de ruil. Eventuele suggesties om vooruit te komen?

06/08/2017 door Jared Guthrie

Jared Guthrie nee we concluderen niet dat de hitte schade heeft veroorzaakt .. we concluderen dat je een stuk gereedschap meer hebt ingestoken dan je zou moeten en de kabels hebt beschadigd of je hebt het gescheurd bij het optillen van de schermen.

06/08/2017 door Wonden

Warmte is zeker niet het probleem.

Je hebt de kabel meer dan waarschijnlijk met je tool beschadigd, aangezien zowel de 3D Touch als de homeknop niet werken, dat is een duidelijk teken dat de kabel is beschadigd omdat ze allebei door dezelfde kabel gaan.

07/08/2017 door Ged

Warmte en / of fysieke schade kunnen er iets mee te maken hebben, maar het probleem met de homeknop lijkt vrij willekeurig te zijn. Sommige gebruikers hebben zonder problemen tientallen telefoons achter elkaar gerepareerd, terwijl anderen, waaronder ikzelf, 4-5 telefoons achter elkaar hadden met het probleem met de homeknop. Ik werk al meer dan twintig jaar professioneel aan telefoons en ik ben super voorzichtig (zoals ocd) terwijl ik aan telefoons werk, maar dit probleem lijkt de laatste tijd aan te houden. Mijn conclusie is dat beschadigde knoppen en flexkabels wel een rol spelen, maar het is moeilijk om in elk geval de exacte oorzaak vast te stellen.

Na het lezen van al deze berichten, zijn hier een paar interessante om uit te proberen. Laag en zie, de tweede oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

27-06-2017 door sam

Probeer de flexibele kabel van de camera / luidspreker / naderingssensor aan de bovenkant te vervangen door een nieuwe, en alles zou weer goed moeten werken. Dat lijkt defect als de telefoon reageert wanneer deze is aangesloten. Je kunt dat vervangen door een nieuwe en alles moet repareren.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

09/03/2018 door billa.4you

Rep: 439

Controleer de binnenkabels waar de homeknop is aangesloten en zorg ervoor dat alle verbindingen stevig zijn

Opmerkingen:

Hoi,

Ik heb het meerdere keren getest, maar de homeknop antwoordt niet, ik heb het getest met twee LCD's,

het werkt alleen met het originele LCD-scherm waarmee de iPhone is geleverd, het zijn echt rare problemen.

19/09/2016 door Albert

het moet de originele homebutton zijn om het te laten werken. het is uniek voor het originele scherm, dus touch-id werkt niet met schermvervanging.

iphone 5-batterijvervanging bij mij in de buurt

20-09-2016 door renéholms

Het mysterie wordt dieper, omdat de homeknop niet meer werkt na het vervangen van het scherm, EN ook niet meer werkt, zelfs nadat het ORIGINELE scherm is teruggeplaatst, samen met de originele startknop!

Houd er rekening mee dat ik bij het uitvoeren van de reparatie de grootst mogelijke zorg heb betracht en alle verbindingen en de flexibele kabel heb geverifieerd met een microscoop van $ 500 zonder enige zichtbare schade. Ik kan alleen maar afleiden dat de homeknop op de een of andere manier intern beschadigd is geraakt tijdens demontage en / of tijdens de aanvankelijke valschade aan het scherm.

Na het lezen van al deze berichten, zijn hier een paar interessante om uit te proberen. Laag en zie, de tweede oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

27-06-2017 door sam

Probeer de flexibele kabel van de camera / luidspreker / naderingssensor aan de bovenkant te vervangen door een nieuwe, en alles zou weer goed moeten werken. Dat lijkt defect als de telefoon reageert wanneer deze is aangesloten. Je kunt dat vervangen door een nieuwe en alles moet repareren.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

09/03/2018 door billa.4you

Vertegenwoordiger: 151

Hallo jongens

Hier delen mijn ervaringen met iPhone 7-schermreparaties:

Tot vorige week heb ik originele Foxconn-assemblages van 7-8 LCD's gedaan (en één gereviseerde montage), allemaal zonder homeknop of andere problemen.

Voor al deze heb ik de HB / Touch-toets en alle andere 'kleine onderdelen' hergebruikt, door ze van de gebarsten schermen te verplaatsen. Ik heb de achterplaat NIET verplaatst, met HB-verlengkabel,

Ik heb slechts ZEER weinig warmte gebruikt op het onderste deel van de metalen achterplaat van het LCD-scherm, om de lijm los te laten van de LCD / Touch-flex. Er is heel weinig warmte nodig, omdat het materiaal dun is en in een oogwenk opwarmt. Het is beter om een ​​klein beetje warmte toe te passen dan om aan de flexibele kabels te trekken.

MAAR mijn geluksstreep eindigde plotseling ... Degene die ik vorige week in de winkel kreeg, had een gebroken scherm EN een kleine barst in de HB-glazen schijf. HB was / is dood .. (ook voor schermvervanging, wat de klant vergat mij te vertellen). Dus geen klik / geen aanraking.

Het is vanaf 'borsthoogte' op het trottoir gevallen en de telefoon is nu nutteloos, en ik kan mijn klant niet helpen, vanwege deze stiekeme / kinderachtige bouwpolitiek van Apple, en omdat hij het liet vallen, heeft hij ook geen garantie .

Het resultaat is een belachelijk dure 'Jet Black - 256 GB' - slechts EEN maand oud en klaar voor schroot.

Het verbaast me dat Apple zelfs de moeite neemt om opzettelijk tijd en geld te besteden aan het creëren van gedoe en ergernissen voor hun eigen klanten, en vervolgens voor ons 'reparateurs'. Ze verdienen miljarden, dus ik snap het echt niet. Dit zou een nog grotere ergernis kunnen blijken te zijn dan 'Fout 53', als ze het op de een of andere manier niet oplossen, in latere IOS'en.

Ik hoop eigenlijk dat hier een andere verklaring voor is, maar zelfs na serieus speculeren, snap ik nog steeds niet waarom de HB's moeten worden gekoppeld aan de logicaborden? Een intelligent persoon probeerde uit te leggen dat 'het op die manier is geconstrueerd, om het moeilijker te maken om de touch ID-functie te omzeilen'. Maar waarom zou het koppelen van de specifieke lezer aan het bord dat moeilijker maken? Je hebt maar 5 pogingen, totdat de iPhone toch de toegangscode nodig heeft. Verder neem ik aan dat de 'finger print data', uitgelezen tijdens de setup, in de logic board zit .. NIET in het IC op de flex, en dus slaat het hele pairing-idee absoluut nergens op .. voor mij toch niet.

Als gevolg van dit alles, plus de ontbrekende mini-jack, de uitstekende cameralens, de onhandig geplaatste 'sleep-toets', het monopolie (en een paar andere ergernissen), heb ik besloten dat mijn volgende telefoon een slingeren met het merk, dat een 'i' heeft aan het einde van de naam ... niet in het begin!

Opmerkingen:

Dit is geen oplossing, het is meer een tirade.

28/02/2017 door Ged

En de homeknop was van tevoren kapot, zoals je al zei, dus dit heeft niets te maken met de reparatie.

28/02/2017 door Ged

HB naar board-link moet worden gecodeerd om ervoor te zorgen dat gegevens niet kunnen worden gelezen door kwaadwillende hardware- of software-hacks. Apple koos echter voor een eenvoudige statische symmetrische sleutelversleuteling in plaats van een complexe, veilige maar vervangbare openbare sleutel.

In hun perspectief kunnen 'wij' het repareren, dus het is repareerbaar. 'Het kan ons niet schelen wat jongens van derden doen.

28/02/2017 door Tom Chai

Bedankt Tom .. voor het toevoegen van een beetje gevoel aan de constructie. Ik heb daar niet aan gedacht .. maar serieus. Zou iemand ooit proberen vingerafdrukgegevens te stelen ...? Ik kan het me moeilijk voorstellen, maar natuurlijk .. de MOGELIJKHEID is er, en met Apples 'gekke super top beveiligingsniveau', willen ze dat misschien gewoon blokkeren .. -)

02/03/2017 door FIX4U.DK

@Ged:

Ja, ik was toen gefrustreerd .. en ik heb nooit verklaard wat ik schreef als een oplossing. Ik schreef zelfs in de allereerste regel, dat ik 'mijn ervaringen deelde', uiteraard met betrekking tot demontage en het vermijden van beschadiging van de HB extension-flex .. dus proberen andere gebruikers te helpen .. dus heel erg bedankt voor het minpuntje .. Ik had het natuurlijk mis, ik verdiende het minpuntje, en ik respecteer je echt, omdat je me zo op het rechte pad hebt gebracht.

02/03/2017 door FIX4U.DK

Rep: 13

Ik repareer een iPhone 7 plus en veranderde het scherm, omdat het origineel kapot was, met behoud van alle andere originele onderdelen zoals camera / luidspreker en homeknop aan de bovenkant, ik heb gemerkt dat met de camera / luidspreker aan de bovenkant aangesloten op het moederbord de homeknop niet meer werkt en er is ongeveer een vertraging van 5-10 seconden op het scherm, met de bovenste camera / luidspreker losgekoppeld werkt alles prima zonder vertraging en ik kan de homeknop helemaal goed gebruiken, ik heb dit geprobeerd met het originele kapotte scherm en hetzelfde probleem gebeurt daarmee ook al werkte het voorheen prima (de digitizer was gewoon slecht gekraakt), nu heb ik ook de homeknop en camera / luidspreker vervangen door nieuwe onderdelen, en heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Ik denk dat het iets te maken heeft met de hardware op de telefoon, maar ik weet het niet zeker, help alstublieft.

Opmerkingen:

Ik heb hetzelfde probleem, heb je een oplossing gevonden ???

03/07/2017 door joseang860724

Na een paar pogingen vond ik het probleem en de oplossing, was de positie van de flexkabel van de camera, je moet de flex op de positie met de kabel naar beneden aansluiten, als je de kabel in de andere positie aansluit op de homeknop stop met werken...

03/07/2017 door joseang860724

In mijn ervaring is het waar dat de bovenste flexkabel van de camera / luidspreker moet worden aangesloten, anders werkt de homeknop niet goed. Na het lezen van al deze berichten, zijn hier echter een paar interessante om uit te proberen. Laag en zie, de tweede oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

27-06-2017 door sam

Probeer de flexibele kabel van de camera / luidspreker / naderingssensor aan de bovenkant te vervangen door een nieuwe, en alles zou weer goed moeten werken. Dat lijkt defect als de telefoon reageert wanneer deze is aangesloten. Je kunt dat vervangen door een nieuwe en alles moet repareren.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

09/03/2018 door billa.4you

Rep: 1,4k

De Home-knop op iPhone 7 werkt niet als je een nieuw scherm hebt vervangen. Als je scherm kapot is en je wilt dat de homeknop werkt, stuur je iPhone dan naar een Apple Store.

Opmerkingen:

Niet waar ... je moet de oude HB (voorzichtig!) Naar het nieuwe scherm verwijderen. Eenvoudig onderzoek mijn vriend :)

08/09/2017 door Wes

wat is HB?

26/08/2017 door sultan 393

HB betekent Home Button

27/08/2017 door Kaye

Rep: 49

Eigenlijk had ik hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd het thuis knop intensiteit, veranderde de kliksnelheid van de startknop en gebruikt AssistiveTouch om dit probleem op te lossen. En het werkte echt voor mij.

Opmerkingen:

@Angela Derkel

02/05/2018 door billa.4you

Rep: 13

Kan in ieder geval in dit ene geval bevestigen dat het vervangen van de prox-sensor op de iph 7 de homeknop weer volledig functioneerde.

Rep: 13

Een update - ik had hetzelfde HB-probleem: mijn eigen iPhone7-scherm opgelost met een iFixit-scherm (niet goedkoop), mijn HB en mijn oude camera / luidsprekersamenstelling hergebruikt. Touch ID werkte, maar de knop reageerde niet. Het verwijderen van de schroef aan de achterkant van de knop was niet de oplossing. Ik ging door de DFU en wat ik kreeg was een 'virtuele' HB die op mijn scherm verschijnt als een spookknop. Met mijn aanraak-id wordt het startscherm geopend en als ik er vanuit een app naar terug wil, raak ik alleen de virtuele knop aan. Het is een raar werk, maar het werkt.

Opmerkingen:

En om de virtuele homeknop nog gebruiksvriendelijker te maken, ga naar Instellingen> Algemeen> Toegankelijkheid> Assistive Touch> Aanpassen en druk vervolgens 10 keer op de '-' om alle functies te wissen, druk tenslotte op '+' en voeg alleen de HOME-knop toe. Op deze manier werkt de homeknop op het scherm precies zoals de hardwareknop zonder al die extra rommel.​

10-08-2019 door billa.4you

Leuke optie, wist dat niet, bedankt voor de update

18-05-2020 door Adam Maytrot

Bedankt, je hebt me wat geld bespaard

02/06/2020 door Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

HOI:

In mijn geval was de camera aan de voorkant / luidspreker / sensor flex, na verandering flex werkt de home-knop met succes.

Opmerkingen:

Dat komt omdat ze kwamen met nieuwe aftermarket-homeknoppen voor iPhone7 en 8, die alleen de thuisfunctie herstelt, maar niet de vingerafdruksensor (aangezien die is gecodeerd). Het is beter dan niets.​

Wanneer u een van deze nieuwe knoppen koopt, staat dit in de beschrijving of is de prijs hoger dan $ 10 / knop. De oude goedkope rond de 3 dollar werken niet.

05/03/2020 door billa.4you

Na het wijzigen van de flex werkt de homeknop met succes.

Bedankt, ik heb hetzelfde probleem

29-04-2020 door Mikolaj Lukanovic

Heb je een tutorial hoe je flex kunt veranderen?

14-05-2020 door Sander Imadlin

Rep: 439

Probeer de verbindingskabel van de homeknop om te wisselen met de originele kabel op het nieuwe scherm. Het is onder het zwaaien op het LCD-scherm

Opmerkingen:

Weet u al of dit het probleem heeft opgelost?

26-10-2016 door Gerroe

Ik dacht het, ik merkte dit nadat ik het scherm had losgekoppeld en weer in het huis had gestoken, werkte niet meer ik had een werkende iPhone 7 geen barst ik toen een hoofd en haalde het scherm eruit en echt het in de andere en de homebotton was werkt niet in de andere telefoon met een andere montage en thuisbodem Ik toen ik voorop liep en het eruit haalde en in zijn originele iPhone en het originele scherm plaatste, maar de onderkant van het huis stopt met werken op beide telefoons wat te doen wat dit mogelijk kan betekenen als een reparatie op te slaan

29/12/2016 door Hector Batista

Het probleem met de flexkabel was terug in 2016/2017 met refurb-schermen van lage kwaliteit. Tegenwoordig wordt dat meer of minder gesorteerd. Koop om dit probleem te voorkomen geen goedkope 'budget'-schermen ($ 20-30), maar koop de goede dingen ($ 40-50).​

30-08-2018 door billa.4you

Bedankt voor je reactie, ik denk dat dit me zal helpen om het probleem met mijn telefoon op te lossen

04/05/2020 door Zimbebabw Armete

Rep: 49

Iemand probeert dit, maak een back-up van iPhone 7, vervang het scherm door een aftermarket-scherm, verzegel het en zet het vervolgens in de DFU-modus, laat het zichzelf wissen en herstel het vervolgens in de DFU-modus. gewoon geïnteresseerd om te zien of het de firmware zal vervangen en het nieuwe scherm en de HB als origineel accepteert. Ik zou het doen, maar ik heb geen iPhone 7 om te testen.

Opmerkingen:

Nee dat zal het niet. De HB moet worden gereset door servicesoftware, alle bewerkingen op gebruikersniveau weigeren eenvoudigweg te werken. Dit is talloze keren bewezen, dus verspil geen tijd en geld.

18/12/2016 door Tom Chai

En opnieuw!!! toevoegen. Ik denk dat je de HB nodig hebt om de telefoon in de DFU-modus te zetten. Dus na het wisselen van HB werkt het niet meer, wat betekent dat je DFU niet meer kunt betreden. Dit is serieus. Verspil je tijd niet zo @tomchai zei hierboven.

25/12/2016 door Abdul Galib |

Op de iPhone 7 in plaats van de startknop ingedrukt te houden, houd je de volume-omlaagknop ingedrukt om te resetten, dus denkend dat je de iPhone in DFU zou moeten kunnen plaatsen met dezelfde methode, heb het niet geprobeerd, maar denk gewoon dat het zou werken.

26/12/2016 door DC LifeTech

Ik heb niet gehoord dat dat zou werken. Maar als we het niet weten, moeten we het in ieder geval proberen. Dit zou een manier kunnen zijn waarop Apple heeft geprobeerd ons (reparateurs) uit te sluiten van het werken aan deze telefoons. Zoals fout 53

26/12/2016 door iMedic

Ja, dat zal helaas niet werken, de telefoon zal gewoon opnieuw opstarten, en opnieuw, je hebt exact dezelfde onderdelen ervoor nodig.

29/12/2016 door MARIAN IGNAR

Rep: 1

Heeft iemand een betrouwbaar werk gevonden of kan hij verifiëren dat vervangende schermen niet zullen werken? Ik krijg nog steeds tegenstrijdige rapporten. Sommigen zeggen dat de knop die niet werkt gewoon een slechte reparatie is, anderen zeggen dat Apple weer van plan is.

Opmerkingen:

Het lijkt al het bovenstaande te zijn ... als de homeknop of de flexkabel kapot is, is het helemaal kapot, in plaats van het naar een Apple Store te brengen voor vervanging.

Aan de andere kant kan het ook worden veroorzaakt door de flex-verlengkabel van de homeknop die door de achterkant van het lcd-scherm loopt en / of een beschadigde camera / speaker-flexkabel bovenop. Zorg er dus voor dat u ze allemaal zorgvuldig controleert voordat u naar de Apple Store gaat.

Na het doorlezen van veel suggesties, is hier er een die me interessant in de oren klonk. Laag en zie, deze oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

10/03/2018 door billa.4you

Rep: 1

Opgelost. Ik had onlangs dit probleem op een iPhone 7 Plus. Ik heb het scherm de eerste keer prima vervangen. Ik merkte toen dat de sensor die het scherm uitschakelt tijdens het bellen niet werkte.

Toen ik de telefoon een tweede keer opende toen ik hem weer in elkaar zette, kreeg ik het bericht dat de startknop mogelijk service nodig had. De telefoon was ook extreem traag. De camera aan de voorzijde werkte niet, noch de sensor. Veel apps werken niet meer.

Met mijn elektronenreparatiemicroscoop kon ik een probleem met het moederbord ontdekken. Ik heb de kleine chips vervangen en alles werkte goed. Het gaf me een paar uur kopstoten en konijnenholing.

Dit probleem is meestal te wijten aan een defect scherm, maar kan soms het moederbord zijn.

Ik heb en run een kleine reparatiewerkplaats in Zweden.

Opmerkingen:

Goed gedaan Tony, helaas hebben de meeste mensen of zelfs winkels niet de benodigde apparatuur om microreparaties op boardniveau uit te voeren.

Het kan ook worden veroorzaakt door de flex-verlengkabel van de home-knop die door de achterkant van het lcd-scherm loopt en / of een beschadigde camera / speaker-flexkabel aan de bovenkant. Zorg er dus voor dat u ze allemaal zorgvuldig controleert voordat u naar de Apple Store gaat.

Na het doorlezen van veel suggesties, is hier er een die me interessant in de oren klonk. Laag en zie, deze oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

10/03/2018 door billa.4you

Rep: 1

Het is iets anders, er zijn andere dingen aan de hand. We hebben constant het probleem dat we moesten stoppen met het repareren van iPhone 7 in onze winkel. Ik was vandaag aan het spelen met mijn persoonlijke iPhone 7. Ik opende mijn telefoon 140 graden en zonder iets anders te doen, legde ik hem terug en de homebutton reageert niet meer. Het leest mijn vingerafdruk maar geen klik.

Opmerkingen:

Ik heb veel iPhone 7 en 7 plus gerepareerd en heb geen problemen gehad.

Als de homeknop niet meer reageert nadat je hem net hebt geopend, heb je de kabel aan de rechterkant van de telefoon beschadigd.

Of je gebruikt te veel warmte, er is een kleine chip die op de home button flex zit, mocht deze beschadigd zijn dan werkt Touch ID nog wel, maar de normale homeknop functie niet, deze zal vervangen moeten worden, opnieuw gebeld , of misschien zal zelfs een reflow werken.

Het is echter iets wat je aan het doen bent.

29/07/2017 door Ged

Ik denk dat ik vandaag 2 7 plus heb gedaan, ik heb er de tijd voor genomen. Kwam er heel goed uit.

Ik denk dat ik gewoon heel voorzichtig moet zijn

29/07/2017 door ABDULLAH FARRUKH

Het is Apple-software. Heeft alle suggesties gedaan, premium scherm, power cycle, herstel, hergebruikte fabriekslintkabel, andere schermen, enz. Geen plezier. Staat het toe om te updaten van 10.3.2 naar 10.3.3 en voila! Het werkt allemaal.

Aanbeveling: laat de telefoon niet van stroom worden voorzien terwijl de hardware is losgekoppeld en bewaar de originele Home-knop. De hardware was prima. De telefoon lijkt te hebben gevoeld dat hij is geopend en / of hardware is vervangen en is ingeslagen. Apple zal ongetwijfeld beweren dat het een beveiligingsprobleem is, waarschijnlijk de beveiliging van de reparatie $$$$.

01/08/2017 door Tom H.

Ik had dezelfde frustratie met 5 iPhone 7's op rij, terwijl ik dure OEM-schermen van $ 50 gebruikte.

Na veel onderzoek ben ik op een suggestie gestuit die mij interessant in de oren klonk. Laag en zie, deze oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

14/03/2018 door billa.4you

Vertegenwoordiger: 85

Mijn ervaring hiermee is tweeledig ... je breekt de HB of de schermflex is defect. Van de honderden die ik heb gedaan, zijn dit de enige twee problemen die ik heb gezien. Ik dacht dat ik een kapotte HB had bij een van de laatste reparaties, probeerde 5 verschillende schermen en gaf het op. Blijkt dat ik een slechte partij niet-OEM-schermen had met een defecte flex (serieuze pech daar!).

Wees voorzichtig met het verwijderen van HB (wrik voorzichtig een beetje naar rechts, een beetje iso-spray en een speelkaart en komt er mooi uit, wees voorzichtig rond de u10 ic-chip (de grote ic in het midden van de HB), het kan worden vervangen, maar je hebt skillz nodig!

Koop kwaliteitsschermen, ik weet dat mensen graag de winst willen maximaliseren door op schermen goedkoop te zijn, maar het is het niet waard voor de ip7 in zijn huidige vorm, je verplaatst de HB alleen maar meer en dat veroorzaakt extra spanning op een toch al zwakke kabel. We gaan vanaf nu originele LCD's opknappen en hebben geweldige resultaten, ongeveer 95% van alle schermen werkt perfect.

computer start willekeurig opnieuw op tijdens het spelen van games

Ik heb geen problemen gezien of met SW of gewoon door ze open te stellen, IMO zijn het gewoon mythes voor slechte reparaties.

Opmerkingen:

+1. Als de iPhone niet correct werkt na vervanging van het scherm, is de homeknop beschadigd door de spanning op de kabel tijdens het verwijderen. OF je hebt een slechte flex in je scherm. Schakel ook de iPhone uit tijdens het onderhoud!

15/10/2017 door Richard Rosenberger

Rep: 1

Gebarsten mijn i7-scherm. Ik opende het scherm en realiseerde me dat het veel meer moeite kostte dan andere iPhones. Ik legde het scherm weer neer. Nu start de startknop niet.

Eventuele suggesties?

Rep: 1

Het probleem is dat de i7 after market home-knop niet kan werken, voor mij heb ik er tenminste een paar geprobeerd, maar geen succes.

Opmerkingen:

Het probleem is dat de home-knoppen van de after market niet kunnen werken voor de i7, voor mij heb ik er tenminste een paar geprobeerd en niets.

24/08/2017 door Omar

Rep: 23

ik vervang mijn scherm de startknop werkt, maar het scannen van de Touch ID werkt niet alles, ¿enige aanwijzingen?

Rep: 1

Hallo, ik heb een ip6 complete herbouw veranderd voor een nieuwe behuizing aan de achterkant, alle linten zijn veranderd van het originele Apple-scherm onder de metalen plaat en de originele homeknop is verplaatst. HB werkt maar herkent de vingerafdrukscanner niet. Ik kreeg te horen dat ik een kleine vierkante plaat onder de connector die de HB-connector verbindt om af te schermen het is onder het schermlint. is dit waar? Ik heb iOS geüpdatet maar geen prevalentie. Ik vind het niet erg om eerlijk te zijn, want ik kan nog steeds een 4-cijferige toegangscode invoeren om de telefoon te openen. Ik denk erover om dezelfde upgrade uit te voeren naar een blauwe of rode achtervolging voor mijn ip7 maar daarna het lezen van alle berichten Ik ben het beu om de ip7 nu te openen voor het geval de HB helemaal stopt met werken. dit is gewoon zo dat mijn telefoon anders is, niet vanwege schade. alle informatie over deze upgrade, dus ik heb wel een operationele HB als ik klaar ben en waar je op moet letten.

Update (01/05/2018)

Rep: 23

Update of herstel iOS gewoon.

Het is een hulp voor mij.

Rep: 1

THUISKNOP OPLOSSING !!

Ik had hetzelfde probleem met de homeknop als velen van jullie, met 5 iPhone 7's op een rij terwijl ik dure OEM-schermen van $ 50 gebruikte.

Na veel onderzoek ben ik op een suggestie gestuit die mij interessant in de oren klonk. Laag en zie, deze oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb simpelweg de schroef aan de achterkant van de homeknop losgedraaid die hem aan de metalen beugel vasthoudt, de telefoon opnieuw opgestart en de homeknop werkt perfect.

Alle credits gaan naar:

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

Dat is volkomen logisch, aangezien een lichte kromming van de aanraaksensor ervoor kan zorgen dat deze defect raakt, waardoor alle gevreesde aanraakproblemen ontstaan. Nu kunnen er ook andere oorzaken zijn, zoals een goedkoop / vervangend scherm van lage kwaliteit (wees niet goedkoop! Lol), gebroken lint of beschadigde software die allemaal redelijk gemakkelijk kunnen worden opgelost, maar het losraken van de schroef van de homeknop zou moeten zijn eerst geprobeerd.​

Opmerkingen:

Geen probleem, en geloof me, zelfs voor deze technologie sinds 1999, stond ik al een hele tijd versteld van dit probleem. Het lijkt erop dat het kan worden veroorzaakt door een gebroken lint (zowel de bovenste als de onderste sensoren), of simpelweg doordat de schroef van de aanraaksensor te strak zit, waardoor de normale werking ervan wordt verstoord. En de reden waarom de aanraking wordt gesynchroniseerd met het moederbord is mij een raadsel, ik denk dat het gewoon dom en monopolistisch is. Het is niet zo dat iemand draden zal solderen om uw vingerafdruk te stelen. lol

31/03/2018 door billa.4you

Rep: 13

Had dit probleem met een kapotte iPhone 7 plus die ik kocht met een beschadigd scherm. De telefoon werkte perfect met het gebarsten scherm inclusief de homeknop en touch-id, maar als ik de homeknop en touch-id verving door een kopieerscherm, werkten beide niet, dus ik plaatste de onderdelen terug op het oude originele scherm en ze werkten allebei . Ik kocht toen een origineel gerenoveerd LCD-scherm in een andere onderdelenwinkel en zowel de homeknop als de touch-id werkten.

Dit is hardware-gerelateerd .. voor iphone 7 / 7plus raad ik aan om een ​​duurdere LCD te gebruiken in plaats van de goedkope kopie. Dit probleem kan ook optreden als u te ruw was met de home-knop zelf, dus zorg ervoor dat u deze opwarmt voordat u het van het originele lcd-scherm verwijdert.

Opmerkingen:

Ik had hetzelfde probleem met de homeknop als velen van jullie, met vijf iPhone 7's op rij terwijl ik dure OEM-schermen van $ 50 gebruikte, maar dat was niet de echte oorzaak.

Na veel onderzoek ben ik op een suggestie gestuit die mij interessant in de oren klonk. Laag en zie, deze oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb simpelweg de schroef aan de achterkant van de homeknop losgedraaid die hem aan de metalen beugel vasthoudt, de telefoon opnieuw opgestart en de homeknop werkt perfect.

Alle credits gaan naar:

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost ze misschien niet allemaal op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

Dat is volkomen logisch, aangezien een lichte kromming van de aanraaksensor ervoor kan zorgen dat deze defect raakt, waardoor alle gevreesde aanraakproblemen ontstaan.

Nu kunnen er ook andere oorzaken zijn, zoals een goedkoop vervangingsscherm van lage kwaliteit, een gebroken lint of beschadigde software, die allemaal redelijk eenvoudig kunnen worden opgelost, maar het losdraaien van de homeknop moet eerst worden geprobeerd.​

31/03/2018 door billa.4you

Rep: 1

*** EINDELIJK EEN OPLOSSING OM HET PROBLEEM VAN DE TOUCH SENSOR OP TE LOSSEN !!​

Jongens, ik had dezelfde frustratie met vijf verschillende iPhone 7's, terwijl ik dure OEM-schermen van $ 50 gebruikte, dus het is niet altijd het scherm dat het probleem veroorzaakt.

Na het lezen van al deze berichten, zijn hier een paar interessante om uit te proberen. Laag en zie, de tweede oplossing heeft echt gewerkt !! Ik heb die enkele schroef volledig verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en de startknop begon perfect te werken.

27-06-2017 door sam

Probeer de flexibele kabel van de camera / luidspreker / naderingssensor aan de bovenkant te vervangen door een nieuwe, en alles zou weer goed moeten werken. Dat lijkt defect als de telefoon reageert wanneer deze is aangesloten. Je kunt dat vervangen door een nieuwe en alles moet repareren.

31/05/2017 door screensaviors

Ik heb de schroef achter het midden van de homeknop losgedraaid (door hem tegen de metalen beugel te houden), en het werkt nu op magische wijze. Dit lost misschien niet veel van hen op, maar het werkte voor mij. Ik was net die schroef strak aan het aandraaien, maar moet te strak zijn geweest.

Dat is volkomen logisch, aangezien een lichte kromming van de aanraaksensor ervoor kan zorgen dat deze defect raakt, waardoor alle gevreesde aanraakproblemen ontstaan.

Ook moet de flexkabel van de camera / luidspreker aan de bovenkant worden aangesloten, anders werkt de homeknop niet goed.

Gebruik tot slot alleen schermen van hoge kwaliteit (wees geen goedkope! Lol) en draai de enkele schroef aan de achterkant van de aanraaksensor niet te vast. Dat is volkomen logisch, aangezien een lichte kromming van de aanraaksensor ervoor kan zorgen dat deze defect raakt, waardoor alle gevreesde aanraakproblemen ontstaan.

Opmerkingen:

@Anwar Zakir

18/04/2018 door billa.4you

@Baladeva Ratna

02/05/2018 door billa.4you

Ja, koop altijd onderdelen van de beste kwaliteit ...

21-05-2018 door Flica Hussey

Opmerking: als u een reparatiewerkplaats heeft, wees dan niet bang om een ​​eerlijke prijs te vragen in plaats van een spotprijs voor uw onderdelen en services. Als je een scherm van goede kwaliteit gebruikt, kun je met een gerust hart een garantie van 1 jaar bieden, terwijl de andere man verderop in de straat dat niet kan met hun goedkope waardeloze schermen, anders gaan ze binnen de kortste keren kapot. De meeste klanten herinneren zich nog wanneer ze goede onderdelen en service hebben)

14/08/2018 door billa.4you

@ Alex Sander

Nou, Alex, veel 'goedkope' terugbetaalde winkels gebruiken afvalonderdelen, en ze realiseren zich niet dat het hen op de lange termijn meer zal kosten, dan in de eerste plaats goede kwaliteit te kopen. Zelfs als de leverancier het inwisselt, kost de tijd en moeite die het kost om het in te pakken, een briefje te schrijven, het te verzenden, het te volgen, erop te wachten, meer.

Elke dag komt er een klant mijn winkel binnen die totaal walgelijk is van een reparatie in het winkelcentrum die dit soort onzin doet. Ik denk dat het slecht voor hen is, goed voor mij.​

31/08/2018 door billa.4you

Rep: 1

Dus ik koop een iPhone 7 met een gebroken scherm en een startknop, dus welke gereedschappen en onderdelen moet ik kopen? Kan iemand mij misschien helpen?

Opmerkingen:

Dat is een vraag als: 'Ik heb net een auto gekocht die betrokken was bij een ongeval, welke onderdelen en gereedschappen heb ik nodig om deze te repareren?' Ik zou er zeker niet aan denken om een ​​gecrashte auto te repareren, dus in dat opzicht kun je het waarschijnlijk beter naar een plaatselijke professionele telefoonwinkel brengen. Het is soms een uitdaging, zelfs voor professionals die het al jaren doen, laat staan ​​voor iemand die vraagt ​​welke onderdelen en gereedschap nodig zijn. Het kost echt niet zoveel (minder dan honderd) en het bespaart je een hoop hoofdpijn. Gewoon een suggestie, je doet wat je wilt.

10/09/2018 door billa.4you

Rep: 1

Ik denk dat dit een nieuwe oplossing is voor de Home-knop Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

mijn ik telefoon 7 plus naar huis sleutel werkt niet na scherm vervanging hoe u deze problemen kunt oplossen

Rep: 325

Ofwel de flex voor de homebutton op het nieuwe scherm werkt niet - of de kabel in de knop zelf is beschadigd. Als het de flex in het scherm is - gebruik een ander scherm, als het een scheur is in de homebutton-flex, is er een probleem. Alleen Apple kan homebuttons voor iPhone 7/8 vervangen. Onlangs is er echter een oplossing 'uitgevonden' die om appel gaat. Je kunt een nieuwe chargeflex kopen, waar er een nieuwe homebutton bij zit, die de hardware-check bij het opstarten omzeilt en je de telefoon laat gebruiken. Maar zonder touch-id en in sommige gevallen zal de Lightning-poort ook niet werken met headsets .. :)

Rep: 1

Dus update ... mijn dochter liet haar iPhone 7Plus vallen en het scherm verbrijzelde. Ik heb het vervangen door de schermvervangingsset van een die alles heeft vervangen, behalve de startknop. Noch de functionaliteit, noch de vingerafdrukscan werkte. Ik heb het uit elkaar gehaald en de verbindingen meerdere keren zonder resultaat gecontroleerd. Ongeveer drie weken later liet ze het weer vallen en sloeg ze neer en mijn zelfvertrouwen was verpletterd. Ik bracht het naar een reparatiekiosk in het winkelcentrum en ze hebben het scherm vervangen en alles werkt nu? Dus niet echt zeker wat het heeft opgelost of waarom het eerder niet werkte.

Opmerkingen:

eerlijk gezegd was het waarschijnlijk het scherm dat je gebruikte. ik werk in een reparatiefaciliteit en we maken er ongeveer honderd per week door. willekeurig zullen we gloednieuwe schermen hebben die de homeknop niet herkennen of het apparaat zal opstarten. bevestigen we door hetzelfde scherm op andere apparaten te testen. verwissel het scherm met een ander scherm en het werkt prima. onze theorie is dat het de kabel is die van de homeknopconnector naar de printplaat gaat. misschien een knik of gewoon een slecht lint. hoe dan ook, het gebeurt vaak bij verschillende schermfabrikanten. id een terugbetaling zoeken op dat scherm dat je oorspronkelijk hebt geprobeerd, als ik het was.

02/04/2019 door Chris K.

Rep: 1

Hallo allemaal, ik ga ook door deze pijn in de a ** ... een paar dagen geleden heb ik een kapot scherm vervangen door een niet zo goed nieuw scherm en ik heb het getest (helaas zonder de startknop onmiddellijk te installeren) om te zien of het werkte. Toen ik eenmaal zag dat het werkte, installeerde ik de startknop op het nieuwe scherm, in een poging zo voorzichtig mogelijk te zijn, en de telefoon gaf me de foutmelding Touch ID. Dus ik plaatste de startknop terug in het kapotte scherm, maar ik vond een raar gedrag: het aanraakscherm reageerde niet (en de startknop werkte niet meer). Na enkele pogingen merkte ik dat als de schermconnector aan de rechterkant is aangesloten, het aanraakscherm niet reageert, met of zonder de verbinding van de startknop. Als alleen de linkerschermconnector is aangesloten, werkt het aanraakscherm, maar niet de homeknop. In het nieuwe scherm werkt het touchscreen als alle twee connectoren zijn aangesloten, maar de startknop werkt niet. Heeft iemand van jullie zoiets meegemaakt? Bedankt!

Opmerkingen:

Ik kan het met je eens zijn, hetzelfde is mij twee dagen geleden overkomen - (verdrietig gezicht)

20-05-2020 door Jerry opmerkzaam

Albert